La iniciativa, impulsada per la regidoria d’Ocupació i Comerç, s’havia marcat com a objectiu incentivar les compres al mercat municipal de Paiporta amb els regals d’aquestos obsequis i de xecs per a gastar en comerços del propi mercat.
A l’entrega dels últims carrets van assistir l’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, i el primer tinent d’Alcalde i regidor d’Ocupació i Comerç, Vicent Ciscar, així com les cinc últimes consumidores agraciades, que van dipositar les seues butlletes en les urnes habilitades a tal efecte.
