Aquesta setmana ha estat l’última de la campanya ‘Queda’t de compres’ al mercat de Paiporta, que ha repartit 25 carrets de la compra i altres 25 bons per valor de 40 euros entre els i les usuàries del mercat municipal.

La iniciativa, impulsada per la regidoria d’Ocupació i Comerç, s’havia marcat com a objectiu incentivar les compres al mercat municipal de Paiporta amb els regals d’aquestos obsequis i de xecs per a gastar en comerços del propi mercat.

A l’entrega dels últims carrets van assistir l’alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, i el primer tinent d’Alcalde i regidor d’Ocupació i Comerç, Vicent Ciscar, així com les cinc últimes consumidores agraciades, que van dipositar les seues butlletes en les urnes habilitades a tal efecte.

El mercat municipal es troba encara en la ubicació provisional de la Plaça 3 d’Abril, però abans de Falles es traslladarà a les noves instal·lacions de la Plaça Cervantes, molt esperades tant pels i les comerciants com pels usuaris i usuàries.

Comparteix

Icona de pantalla completa