La regidora delegada de Sanitat Pública i Polítiques Saludables, Liduvina Gil, ha presentat aquest matí les activitats previstes dins el Cicle de Salut i Benestar que organitza el seu departament per als mesos de març, abril, maig i juny.
L’edil ha explicat que les activitats estan dirigides a facilitar estils de vida més saludables i que durant el pròxim trimestre s’han preparat tot un seguit d’activitats que es distribuiran per totes les barriades de la ciutat.
Les xerrades i tallers són oberts, gratuïts i s’adrecen a tots els públics i col·lectius de Gandia. La programació s’emmarca dins de les activitats que es realitzen des de l’OMS tant des de l’aspecte sanitari com psicològic.
