Després de la presentació inicial a càrrec de Fernando Garrido, Director de l’EOI (Escola d’Organització Industrial), qui va avançar el pla d’activitats previstes per a 2016, algunes d’elles destinades a joves en situació de desocupació, va prendre la paraula l’alcalde de Benissa, Juan Bautista Roselló.
L’alcalde va felicitar a tots els alumnes que han participat en el programa formatiu desenvolupat per l’Escola d’Organització Industrial i l’Ajuntament de Benissa, i va convidar a empresaris, comerciants, emprenedors i totes les persones que es vulguen formar, a participar en el Pla Formatiu 2016, que de forma gratuïta pretén dotar a tots ells d’eines per a millorar en innovació i competitivitat.
Roselló va remarcar un dels objectius de l’ajuntament, fomentar el teixit empresarial i tots els sectors econòmics, afirmant que “aquest centre està pensat, construït i equipat per a aquest propòsit”.
Per a concloure l’acte, César Sánchez va prendre la paraula i va aprofitar per a elogiar la important labor de les pimes, dels emprenedors i de les empreses familiars de la província ja que, segons les seues paraules, “són un dels pilars fonamentals de la nostra economia i el principal motor de creació d’ocupació”.
Sobre aquest tema, Sánchez va destacar que la Diputació d’Alacant vol actuar com a motor d’innovació econòmica impulsant accions que permeten recuperar talent amb el suport de les universitats alacantines, generar espais d’emprenedors a través de centres Coworking i, finalment, promocionar i propiciar la compra pública innovadora.
