Carla Vega, Sarhay Navarro i Idaira Piera competiran en el Campionat d’Espanya de Gimnàstica Rítmica

Les gimnastes del Club de Gimnàstica Rítmica Ciutat de Carlet Carla Vega, Sarhay Navarro i Idaira Piera s’han classificat per a participar en el Campionat d’Espanya.

Els seus triomfs en el campionat autonòmic disputat dissabte a Almussafes els permetran competir en el campionat nacional que es disputarà a Gijón (Astúries).

Carla Vega ho farà en la categoria infantil nacional base, Sarhay Navarro en l’aleví nacional base i Idaira Piera en la categoria benjamí nacional base.

Comparteix

Icona de pantalla completa