L’edil ha agraït a tots els donants la seua solidaritat i ha manifestat la seua “satisfacció” davant la resposta ciutadana. Així mateix, ha expressat el seu desig que aquesta activitat puga “consolidar-se en pròxims anys i créixer en nombre de donacions, ja que Callosa ha demostrat en nombroses ocasions que és un poble solidari i compromés”.
Així mateix, la setmana passada es van donar a conéixer els guanyadors del sorteig celebrat durant la Marató entre els donants. Així, Antonio Martínez ha sigut el guanyador d’un microones sortejat per gentilesa d’Electrodomèstics Saval i Vanessa Montiel ha sigut l’agraciada amb un necesser de viatge, gentilesa de l’agència de viatges Ideal Tours.
La Marató Solidària de Donació de Sang va estar organitzada per la regidoria de Sanitat i el Centre de Transfusió de la província d’Alacant.
