Benissa, a través de la regidoria d’ Igualtat continua amb les activitats programades per a celebrar el “Mes de la Dona” i durant la jornada de hui dilluns s’ han desenvolupat dos projectes de co-educació amb l’ objectiu de sensibilitzar xiquets i joves sobre la importància de pensar i actuar en igualtat i que puguen construir missatges lliures d’ estereotips.

Els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxiller de l’ IES Josep Iborra han assistit a una xarrada-taller titulada “Adolescència i joventut en la Chiquitania: realitat boliviana de la igualtat entre gèneres”, organitzada en col·laboració amb el Fons València per la Solidaritat. Els joves de Benissa han conegut models de vida d’altres cultures en relació amb la igualtat.

D’ altra banda, alumnes d’ infantil dels CP Manuel Bru i Pare Melchor han gaudit amb un contacontes del projecte de coeducació “La Perruca de Luca”, que té com a principal objectiu trencar i eliminar els estereotips i prejudicis adscrits al sexe, amb la intenció d’ afavorir la possibilitat que cada xiquet i cada xiqueta es desenvolupe lliurement.

Comparteix

Icona de pantalla completa