Benissa va realitzar un xicotet homenatge a les primeres dones conductores del municipi. Un acte inclòs dins la celebració del Mes de la Dona, que va comptar amb la presència de l’ alcalde, Juan Bautista Roselló i la regidora d’ Igualtat, Francis Esquerdo.
Les tres homenatjades, Teresa Crespo Ripoll, Paquita Ferrer Molines i Josefa Ivars Ribes, van trencar motles en els anys 60 i 70 i van agafar el volant, enfrontant-se a la situació del moment. Totes segueixen conduint, a més, una d’ elles, Paquita Ferrer Molines, amb 85 anys, acaba de renovar-se el carnet fa 15 dies.
