Benissa va realitzar un xicotet homenatge a les primeres dones conductores del municipi. Un acte inclòs dins la celebració del Mes de la Dona, que va comptar amb la presència de l’ alcalde, Juan Bautista Roselló i la regidora d’ Igualtat, Francis Esquerdo.

Les tres homenatjades, Teresa Crespo Ripoll, Paquita Ferrer Molines i Josefa Ivars Ribes, van trencar motles en els anys 60 i 70 i van agafar el volant, enfrontant-se a la situació del moment. Totes segueixen conduint, a més, una d’ elles, Paquita Ferrer Molines, amb 85 anys, acaba de renovar-se el carnet fa 15 dies.

Durant el transcurs de l’ acte, els seus familiars els van dedicar boniques paraules i van explicar diverses anècdotes. Un acte entranyable i emotiu que va fer reflexionar sobre les dificultats a les quals s’ han hagut d’ enfrontar i s’ enfronten cada dia les dones.

Comparteix

Icona de pantalla completa