Els xiquets i joves s’ han concentrat en la porta de l’ Ajuntament, des d’ on han realitzat una marxa cap a la Glorieta Dolores Piera. Allí han llegit diversos missatges en els quals han plasmat diferents formes d’ eliminar desigualtats.
Els escolars també han creat una sèrie de peces que formaran part d’ una escultura que es muntarà dissabte que ve, 12 de març, al Taller d’ Ivars, amb l’ ajuda de l’ escultor Quico Torres, qui està col·laborant en aquest projecte, organitzat per la Conselleria d’ Educació.
També al matí, el saló de plens de l’ Ajuntament ha sigut l’ escenari triat perquè s’ emetera un programa en directe de Ràdio Litoral Cadena Ser, Som Iguals?, en el qual han participat diversos joves del municipi, reflexionant sobre la igualtat de gènere, i aportant el seu punt de vista.
Per una altra banda, aquesta vesprada, tindrà lloc un reconeixement a les primeres dones conductores de Benissa, Teresa Crespo Ripoll, Paquita Ferrer Molines i Josefa Ivars Ribes.
