El manifest va recordar la lluita al S.XVIII per aconseguir un salari idèntic per la mateixa feina entre dones i homes.
Unes plantes de romer amb la flor lila i un dinar de germandat van completar els actes per commemorar el Dia de la Dona.
Benilloba va celebrar dissabte el Dia Internacional de la Dona amb la reivindicació per assolir la igualtat real entre dones i homes com a eix central del manifest que es va llegir a l’Associació de Mestresses.
Els actes van començar a la piscina, on l’Ajuntament va organitzar una plantada de plantes de romer en flor, amb el color lila com a protagonista simbolitzant la reivindicació de la igualtat.
AJUNTAMENT DE BENILLOBA
