La reivindicació de la igualtat real marca la celebració del Dia Internacional de la Dona a Benilloba

El manifest va recordar la lluita al S.XVIII per aconseguir un salari idèntic per la mateixa feina entre dones i homes.

Unes plantes de romer amb la flor lila i un dinar de germandat van completar els actes per commemorar el Dia de la Dona.

Benilloba va celebrar dissabte el Dia Internacional de la Dona amb la reivindicació per assolir la igualtat real entre dones i homes com a eix central del manifest que es va llegir a l’Associació de Mestresses.

Els actes van començar a la piscina, on l’Ajuntament va organitzar una plantada de plantes de romer en flor, amb el color lila com a protagonista simbolitzant la reivindicació de la igualtat.

Abans del dinar de germanor que cada any organitza l’Associació de Mestresses amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, la seu d’aquestes va ser escenari del acte central de la jornada, en el qual es va llegir el manifest que recordava la pressa de consciència per aconseguir un salari igual per la mateixa feina per les dones als Estats Units al segle XVIII i es va recordar que aquesta lluita encara avui continua ja que encara no s’ha aconseguit l’objectiu.

AJUNTAMENT DE BENILLOBA

Comparteix

Icona de pantalla completa