Les Penyes el Coet i el Xiflec de Benifaió van gaudir dissabte passat 20 de febrer en la plaça Major de Benifaió del que van denominar com a “Mig Any Corder”.

Durant més d’una hora els afeccionats a la pólvora i el foc van celebrar que a partir d’aqueix moment només queden 6 mesos per a dur a terme durant les festes d’agost la tradicional cordà.

Les penyes van oferir així una tradicional “baixà de la cordà” com es feia antigament i que va servir a més per a retre homenatge ‘als nostres Majors’. Per aquest motiu, la persona encarregada d’encendre la metxa inicial va ser la veïna de Benifaió Josefina Muñoz Muñoz que amb quasi 100 anys (es convertirà en centenària el pròxim mes d’agost) i gran amant de la *cordà va tenir l’honor de donar inici a aquest acte.

Comparteix

Icona de pantalla completa