EL PROGRAMA “CAFÈ EN FAMÍLIA” DEL DEPARTAMENT DE SERVEIS SOCIALS REP LA VISITA DE L’ASSOCIACIÓ VISC

El grup de mares i pares que periòdicament es reunixen al Departament de Serveis Socials dins del programa “Cafè en Família”, han rebut la visita de Alicia Bayarri (terapeuta) i Montserrat Osca (psicòloga, membres de la ASSOCIACIÓ VIVE SIN CELOS (VISC), que han preparat un taller de dos sessions per a treballar amb les persones assistents qüestions com la autoestima i les habilitats socials.
La associació és una entitat sense ànim de lucre, nascuda a l’any 2008 a Alginet, per a combatre la violència de parella per cels patològics, sense distinció de gènere. Un equip de tècnics especialitzats ofereix orientació gratuïta als afectats, pels cels patològics o altres trastorns afectius què generen situacions de violència, així com a les parelles o els seus familiars.

A més dels grups d’ajuda mútua que tenen en funcionament, ofereixen xerrades a entitats i tallers didàctics per a escoles de primària i Instituts de secundària ateses per voluntaris amb formació en psicologia i pedagogia. ​

Comparteix

Icona de pantalla completa