El Dia de la Dona s’ha commemorat a Benicarló en diversos escenaris. En primer lloc, l’Ajuntament, on ha tingut lloc la lectura del manifest que han llegit l’alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles, la regidora de Benestar Social, Marta Escudero, el portaveu del PP, Juan Antonio Mañá, i el portaveu de Ciudadanos, Benjamín Martí. Un manifest que ha posat èmfasi en la necessitat d’implicar les administracions locals en la lluita per una societat més igualitària i més justa i que ha apostat perquè l’Ajuntament assumisca una tasca educadora i transformadora, desenvolupant campanyes específiques adreçades a diversos col·lectius i edats i que tinguen com a principal objectiu l’eliminació de prejudicis sexistes.
Per a tancar la jornada, aquesta vesprada tindrà lloc a l’Auditori Pedro Mercader la representació de l’obra «Bolso», de la companyia Engrata, una crítica a la societat de consum dedicada especialment a les dones.
