La Regidoria de Benestar Social i la Junta Local Fallera han posat en marxa una campanya per intentar reduir el consum d’alcohol i altres drogues durant les festes falleres. El missatge és ‘Controla’t, no falles’ i fa referència al consum responsable i a l’autocontrol.
Per quart any consecutiu, l’Ajuntament de Benicarló i la Junta Local Fallera treballen conjuntament per promoure unes festes falleres marcades per la diversió i els hàbits de vida saludables. Per això, la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA), depenent de la Regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament de Benicarló, i la Junta Local Fallera, han posat en marxa la campanya ‘Controla’t, no falles’ amb l’objectiu d’intentar reduir els riscos associats al consum d’alcohol i altres drogues. Amb aquest missatge es fa referència al consum responsable i a l’autocontrol de cadascú, en el sentit de disfrutar i participar activament de la festa amb salut i al màxim de les capacitats.
La Coordinadora de Penyes i algunes comissions falleres van participar fa uns mesos en un taller de servei responsable que es va impartir des de la UPCCA amb l’objectiu de reflexionar sobre el paper que tenen els casals i les penyes en l’oferta de begudes amb alcohol i en el model de festa que s’ofereix.
