Després de l’èxit de la campanya de promoció del valencià durant el Nadal, Aviva Benicarló (Agència de Promoció del Valencià) ha decidit posar en marxa una nova campanya, ara, amb l’objectiu de difondre el lèxic típic de les festes falleres. Així ho ha donat a conèixer la regidora de Normalització Lingüística, Marta Escudero, que ha destacat que «avui dia necessitem un salt qualitatiu en el món de les falles que implique un ús correcte del valencià». «És un salt necessari -ha insistit la regidora- perquè les falles són el canal de difusió més efectiu i amb més impacte popular per a la promoció de la llengua».

Marta Escudero ha volgut recordar que l’Ajuntament disposa de l’Agència de Promoció del Valencià, Aviva Benicarló, per a totes aquelles persones que necessiten assessorament lingüístic. «Hem de ser conscients -ha dit Escudero- del poder que tenen les Falles a l’hora de difondre el lèxic i, per tant, hem de fer servir tots els instruments al nostre abast per a fer-ho de la millor manera possible».
