L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna, i l’alcalde, Jordi Juan, han rebut als estudiants americans del programa d’intercanvi entre l’IES Jaume II el Just de Tavernes i el Penncrest High School de Media (Pennsilvània, Estats Units).
L’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, ha dirigit unes paraules en anglès als alumnes i professors de l’intercanvi donant-los la benvinguda a l’Ajuntament. Així mateix, dos dels estudiants i una de les professores també han exposat un discurs agraint el tractament que han rebut i remarcant que “ha sigut una experiència inoblidable”. En record d’este intercanvi els professors americans han entregat a Jordi Juan una placa commemorativa i l’alcalde els ha regalat un socarrat.
Durant la seua estància a Espanya, els estudiants americans han viatjat a Benidorm, han anat al Bioparc de València, han visitat les diferents falles de Tavernes, i han assistit a les classes de l’IES Jaume II, entre altres activitats programades.
Per part del centre valler, foren 26 els alumnes de quart d’ESO i primer de Batxiller que van viatjar fins a Amèrica, junt amb els professors Ximo Blasco, Maria José Montesinos i Virginia Pérez. Durant el viatge van acudir a les classes de l’institut americà, i van visitar Nova York, entre altres activitats.

