Per a Ivan Martínez, regidor de Recursos Humans i Organització, i Albert Furió, regidor d’Hisenda: “l’Ajuntament d’Alzira repara així una mesura injusta aprovada el seu dia pel govern central, que feia recaure com a responsables de la crisi econòmica a les treballadores i treballadors. D’igual manera, s’han restablert els dies de vacances que també es varen retallar. Des del màxim diàleg, l’equip de govern tractarà d’anar restablint els drets de les treballadores i treballadors públics que s’han anat perdent al llarg dels últims anys.”
L’Ajuntament d’Alzira, tal com es va comprometre amb els representants de les treballadores i treballadors públics, retornarà la meitat de la paga extra retallada en el 2012 en aquest mes de març. Aquesta retallada va ser imposada pel govern central el 2012. L’import total suposaran 210.714,35 euros, que se sumaran a la part proporcional que l’Ajuntament va tornar anteriorment l’any 2015.
