L’FVMP convoca a un minut de silenci demà dimecres 23 de març, a les 12.00 hores, davant dels ajuntaments, com a mostra de rebuig i condemna als atemptats de Brussel·les.
La dita concentració, efectuada per la FEMP, es realitzarà en tots els municipis espanyols per a manifestar la nostra solidaritat i suport als ferits i familiars de les víctimes.
L’Ajuntament d’Alzira s’adherix a dita concentració guardant, per tant, a la porta de l’ajuntament un minut de silenci.
