L’equip de govern, l’oposició i els representants sindicals presents en la Mesa General de Negociació han adoptat diverses mesures per tal de fomentar la formació de les treballadores i treballadors de l’Ajuntament d’Alzira.

Entre els acords aplegats figuren 40 hores de formació anual per a cada treballadora o treballador, a més de les hores formatives tant voluntàries com obligatòries que proporcione el mateix Ajuntament, que es consideraran a banda. A aquestes hores formatives no es restaran els temps dels desplaçaments, que s’assumiran com a hores de treball, per fomentar la formació, sempre que mantinguen relació amb les funcions dels seu lloc de treball.

Igualment, s’ha acordat la regulació de la formació ‘on line’, que hui és majoritària, i també es proposa que es desglosse l’assignació pressupostària per a formació en tres línies: estudis (ajudes a l’obtenció de titulacions dins l’ensenyament reglat), formació general i formació específica.

Per a Ivan Martínez, regidor de Recursos Humans i Organització: “des de l’Ajuntament d’Alzira, i amb el màxim diàleg i consens, hem adoptat tota una sèrie de mesures per tal de fomentar la formació en tots els seus àmbits de les treballadores i treballadors, per a garantir un servei més eficient a la ciutadania i també per facilitar les carreres professionals dels empleats públics. D’igual manera tractarem de propiciar la màxima flexibilitat per a què es puga conciliar els aspectes laborals, professionals i familiars.”

Comparteix

Icona de pantalla completa