Álvaro utilitza en les seues obres materials reciclats, fonamentalment la fusta. A través de la seua obra transmet la importància de la conservació de la naturalesa i els perills del canvi climàtic. “Jardí ambulant” pretén desenvolupar la consciència de respecte pels arbres i evitar que siguen considerats com a objectes de consum.
Álvaro Tamarit és conegut a Benissa ja que va estar uns anys exercint la seua labor com a professor de pintura i ceràmica en l’Escola Permanent d’Adults. En 2008 va ser el guanyador del Certamen de Pintura Salvador Soria i recentment ha resultat finalista en el Saatchi Gallery Showdown 5 Saatchionline competition.
L’exposició podrà visitar-se fins al 10 d’abril, en horari de dimarts a diumenge, de 18 a 20.30 hores.
