Benissa acull en el Centre d’Art Taller d’ Ivars una exposició de l’artista Álvaro Tamarit, que sota el títol “Jardí ambulant”, no deixarà a cap visitant indiferent. En la inauguració va estar present l’alcalde, Juan Bautista Roselló; la regidor de Cultura, Pepa Martí; i amics i familiars de l’artista, que no van voler perdre’s aquesta magnífica exposició.

Álvaro utilitza en les seues obres materials reciclats, fonamentalment la fusta. A través de la seua obra transmet la importància de la conservació de la naturalesa i els perills del canvi climàtic. “Jardí ambulant” pretén desenvolupar la consciència de respecte pels arbres i evitar que siguen considerats com a objectes de consum.

D’altra banda, l’artista realitzarà uns tallers després de Setmana Santa, en els quals participaran escolars de 3º de primària del municipi, amb materials com a fulles, branques, etc., amb els quals els xiquets i xiquetes crearan diferents objectes i escultures, donant-los una nova vida. Les peces resultants formaran part de l’exposició del Taller dIvars, acompanyant l’obra de Tamarit.

Álvaro Tamarit és conegut a Benissa ja que va estar uns anys exercint la seua labor com a professor de pintura i ceràmica en l’Escola Permanent d’Adults. En 2008 va ser el guanyador del Certamen de Pintura Salvador Soria i recentment ha resultat finalista en el Saatchi Gallery Showdown 5 Saatchionline competition.

L’exposició podrà visitar-se fins al 10 d’abril, en horari de dimarts a diumenge, de 18 a 20.30 hores.

Comparteix

Icona de pantalla completa