Pere Barber: “el PP vol aprofitar uns actes de vandalisme per tacar la imatge d’este equip de govern”

El regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Altea, Pere Baber, ha eixit al pas de les acusacions que s’han fet “malintencionadament des del PP, sols per intentar degradar la imatge d’este equip de govern i per intentar manipular l’opinió de la gent, sobretot de la d’Altea la Vella”.

Pel que fa als fets que han fet saltar la notícia, Barber assegurava que “el dimarts vam tindre constància dels actes vandàlics, concretament es va rebentar una porta d’un magatzem situat al complex Esportiu Joan Montiel, i ho vam posar en coneixement dels departaments responsables de gestionar estos temes, donat que este tipus d’actes estan coberts pels segurs que té contractats l’Ajuntament”.

A més el regidor va afegir que “durant el matí d’ahir es va reparar la porta per part del servei de consergeria a l’espera que el perit de l’asseguradora faça el part corresponent i es reparen els desperfectes”.

Per acabar, Pere Barber, va parlar sobre el camp de futbol de les instal·lacions d’Altea la Vella, assegurant que “este equip de govern, i jo com a responsable de l’àrea, tenim un ferm compromís amb Altea la Vella i amb estes instal·lacions. Sabem que tenen un greu problema des de la seua construcció i per això han arribat a l’estat actual de deteriorament, però han sigut ja diverses les reunions i visites ‘in situ’ que he realitzat junt a tècnics i empreses especialitzades per buscar les possibles solucions. No ens agradaria haver de continuar fent pegots sobre el terreny de joc, ja que, com s’ha comprovat, no són la millor solució, sinó que creen més problemes. A més, tenim una reunió pendent amb el Secretari d’Esports de la Generalitat per, entre altres coses, parlar sobre el projecte de millora i adequació d’estes instal·lacions”.

Comparteix

Icona de pantalla completa