Com ha explicat Vicenta Pérez, ‘’des de la regidoria de Normalització Lingüística reprenem este projecte de participació lingüística, que ja s’havia realitzat a Altea amb molt bons resultats, i que té per objectiu posar en contacte voluntaris interessats en destinar una hora a la setmana, durant un mínim de 10 setmanes, a conversar amb persones que volen parlar valencià’’.
La regidora ha animat a totes les persones interessades a participar en la iniciativa, ”són moltes les persones que desitgen utilitzar el valencià per a comunicar-se i amb aquesta activitat ho poden dur a terme. El voluntariat és un programa que ajuda a superar possibles inseguretats i és una manera de facilitar el contacte entre el voluntari i la persona que vol reforçar l’aprenentatge”.
La regidora ha explicat que les sol·licituds per participar al programa estan ja disponibles a l’OAC de l’Ajuntament d’Altea i a la Casa de Cultura fins al dia 8 d’abril. ‘’Agruparem les parelles de forma que puguen quedar per conversar. A partir del 8 d’abril ens posarem en contacte amb els voluntaris perquè puguen començar amb l’activitat’’.
