Roque Ferrer comunica que ja s’ha procedit a l’encesa de tots els llums que el PP havia ordenat apagar en l’anterior legislatura, excusant-se en que era una qüestió d’estalvi, el que amagaven és que suposava un estalvi per a l’empresa encarregada de la gestió del enllumenat públic, però no per a l’Ajuntament. El que sí suposava és una disminució de seguretat havent deixat d’aquesta manera molts carrers completament a fosques a Altea, amb el conseqüent estat d’inseguretat que patien els seus veïns.
El PP en la passada legislatura va fer una discriminació de carrers que podien tenir llum i altres que no, creant així zones avantatjades respecte d’altres punts d’Altea, que en els mesos hivernals a les set de la vesprada ja estaven completament a les fosques, sent més greu si tenim en compte que aquest és un servei absolutament bàsic i que paguem tots els alteans i alteanes.
A més d’això, l’àrea d’Infraestructures va avisar que també s’han instal·lat nous punts per il·luminar el tram pendent del carrer Estatut al costat del CEAM. Totes les lluminàries que estem instal·lant s’han seleccionat en base a un criteri que ha exigit el mateix Roque Ferrer de màxima eficàcia, partint d’una tecnologia considerada eficient com la LED, per aconseguir distribuir la llum sobre la via pública per una banda, amb la millor uniformitat i, d’altra banda, per reduir l’afecció sobre les façanes.
Des del passat mes de setembre, tal com avançava el regidor de l’àrea, l’Ajuntament d’Altea està utilitzant en la il·luminació de la via pública energia 100% renovable, amb el que ens posicionem al costat d’una gestió intel·ligent i pel respecte al medi ambient.
