Més de mil persones han participat este matí a la marxa solidària organitzada per Anémona, “Altea camina amb tu”, amb el suport de l’Ajuntament d’Altea.
Verónica López, regidora de Benestar Social, Igualtat i Sanitat ha mostrat la seua satisfacció per l’èxit de la convocatòria en suport de les dones afectades per càncer de mama i ginecològic.
L’alcalde d’Altea, Jaume Llinares, així com altres regidors de l’equip de govern, també han volgut donar el seu suport a Anémona participant a la marxa.
