El dia 19 de març es celebra a escala mundial l’Hora del Planeta. La iniciativa ve de WWF (World WildeLife Fund) una de les majors organitzacions internacionals que treballa per la conservació de la natura.
Deu anys després, s’ha convertit en la campanya més gran de mobilització ambiental de la història. Més de 7.000 ciutats i 171 països i territoris s’han anat sumant a aquesta iniciativa amb milions d’apagades per tot el món per canviar el clima. En 2015 es va signar l’acord de París sobre el canvi climàtic, ara és el moment d’actuar.
Des de la Regidoria de Medi Ambient es convida a tota la ciutadania a sumar-se a esta mobilització mundial per la reducció de les emissions de gasos d’efecte hivernacle. Ja saps, canvia pel clima, salva el planeta. El 19 de març, apaga la llum de 20,30 a 21,30 hores.
