La falla, que emula una pèrgola plena d’instruments i té com a lema ‘La música’, ha estat elaborada conjuntament per les xiquetes i xiquets d’ALDIS i les seues monitores, monitors, educadores i educadors. Uns s’han encarregat de l’estructura de fusta, mentre que altres s’han ocupat de pintar i de confeccionar els remats i figures de suro.
El dijous, ALDIS torna a preparar esmorzar i dinar, en aquest cas, paella. A les 17.00 hores hi ha jocs de taula, per a donar pas a la cremà, que està prevista per a les 20.30 hores, moment en què es tancaran els seus actes de celebració.
