La regidora de Joventut, María Baca, va visitar el torneig i es va interessar pel pròxim campionat que tindrà lloc pròximament a la nostra ciutat.
Recordem que el Wharhammer, és un joc d’estratègia molt semblant als escacs, que consisteix a utilitzar les teues peces per vèncer al rival dissenyant un seguit d’estratègies però tot això simulant un món de fantasia amb exèrcits i diferents races com elfs, nans, orcs, etc … la fi del joc és aconseguir vèncer al teu rival amb una missió proposta i el millor estrateg és qui guanya. És un joc que es juga a escala mundial, amb un gran nombre de seguidors i tornejos internacionals.

