L’Ajuntament d’Alcoi se sumarà dissabte que ve, 19 de març, a l’hora del planeta. El compromís municipal consisteix en apagar les llums de diferents carrers de la ciutat i ajudar a difondre la iniciativa entre els ciutadans per crear consciència sobre l’estalvi d’energia.

El dissabte 19 de març, des de les 20.30 a 21.30 les llums dels carrers St Llorenç, Plaça Espanya, Avinguda País Valencià i les llums ornamentals del Pont de St Jordi, Pont Fernando Reig, Torre Va Valora i les llums exteriors de l’àrea recreativa del Santuari Font Vermella romandran apagades per col·laborar en la “hora del planeta”.

L’acció organitzada per WWF sota el títol “Apaga la llum i canvia pel clima”, pretén conscienciejar sobre el canvi climàtic. La ciutat s’ha sumat a la reivindicació per donar a conèixer també a tots els alcoians la necessitat d’actuar a favor del clima. I demostrar que com resa la campanya: “Junts som part de la solució”.

El regidor de Medi Ambient, Jordi Martínez, explica la mesura: «Qualsevol campanya que ajude a posar llum sobre el canvi climàtic avalada per un organisme o entitat reconegut és positiva per la ciutat pel que pensem que ens hem de sumar. Recentment, es va arribar a un acord polític internacional per a lluitar contra el calentament global, ja coneixem les solucions així, que més que mai, tenim que treballar per a posar-les en marxa. Des de l’acció local també intervenim en l’acció global»

Comparteix

Icona de pantalla completa