El dissabte 19 de març, des de les 20.30 a 21.30 les llums dels carrers St Llorenç, Plaça Espanya, Avinguda País Valencià i les llums ornamentals del Pont de St Jordi, Pont Fernando Reig, Torre Va Valora i les llums exteriors de l’àrea recreativa del Santuari Font Vermella romandran apagades per col·laborar en la “hora del planeta”.
L’acció organitzada per WWF sota el títol “Apaga la llum i canvia pel clima”, pretén conscienciejar sobre el canvi climàtic. La ciutat s’ha sumat a la reivindicació per donar a conèixer també a tots els alcoians la necessitat d’actuar a favor del clima. I demostrar que com resa la campanya: “Junts som part de la solució”.
El regidor de Medi Ambient, Jordi Martínez, explica la mesura: «Qualsevol campanya que ajude a posar llum sobre el canvi climàtic avalada per un organisme o entitat reconegut és positiva per la ciutat pel que pensem que ens hem de sumar. Recentment, es va arribar a un acord polític internacional per a lluitar contra el calentament global, ja coneixem les solucions així, que més que mai, tenim que treballar per a posar-les en marxa. Des de l’acció local també intervenim en l’acció global»

