La regidora de Joventut, Maria Baca, s’ha reunit acompanyada per dues tècniques municipals amb Jesús Martín, Secretari Geneal de l’IVAJ i Adolfo Carnero, de la Unitat Territorial de l’IVAJ.GVA Jove Alacant.
En l’encontre han parlat de les mesures a dur endavant per a que l’Ajuntament siga emissor dels carnets que ofereix l’IVAJ, com són el carnet jove, el d’alberguista o els internacionals.
A més, també des de la Generalitat van explicar el nou model que volen posar en marxa, que es diu ‘Xarxa Jove’ i la firma del conveni d’adhesió que dotarà d’assessors comarcals en el sector juvenil per portar endavant diferents projectes.
