L’Acord servirà per realitzar acivitats de dinamització comercial que aporten públic a aquest espai.

La Regidora de Comerç, Vanessa Moltó, ha signat aquest matí un conveni amb el Mercat de Sant Mateu per a col·laborar en aquelles activitats de dinamització comercial, especialment, les conjuntes amb altres entitats comercials, socials o culturals.

En la reunió d’aquest matí, l’Ajuntament d’Alcoi i representants de l’AIE (Associació d’Interés econòmic) del Mercat de Sant Mateu han vist el conveni sobre el que es regiran les activitats de dinamització comercial que porte endavant el Mercat del centre de la ciutat.

La regidora de comerç, Vanessa Moltó, comenta: «Seguim treballant en la dinamització del centre de la ciutat. Amb aquest conveni volem que el mercat faça activitats conjuntament amb altres entitats comercials, socials i culturals i es convertisca en un motor que done vitalitat al barri. Tots sabem que el comerç de proximitat i els mercats tradicionals són vertebradors i peça fonamental del model urbanístic, per tant, Sant Mateu és una peça fonamental del centre històric d’Alcoi».

El conveni plantejarà una ajuda de fins a 4000 euros, subvencionant de les activitats presentades fins un màxim del 90% del cost total. Les activitats seran hauran de ser aprovades amb anterioritat per la pròpia regidoria de comerç.

Comparteix

Icona de pantalla completa