La Regidora de Comerç, Vanessa Moltó, ha signat aquest matí un conveni amb el Mercat de Sant Mateu per a col·laborar en aquelles activitats de dinamització comercial, especialment, les conjuntes amb altres entitats comercials, socials o culturals.
En la reunió d’aquest matí, l’Ajuntament d’Alcoi i representants de l’AIE (Associació d’Interés econòmic) del Mercat de Sant Mateu han vist el conveni sobre el que es regiran les activitats de dinamització comercial que porte endavant el Mercat del centre de la ciutat.
El conveni plantejarà una ajuda de fins a 4000 euros, subvencionant de les activitats presentades fins un màxim del 90% del cost total. Les activitats seran hauran de ser aprovades amb anterioritat per la pròpia regidoria de comerç.

