L’Ajuntament d’Alcoi està duent endavant una prova pilot per reduir la població de coloms. Enlloc de la caça que es realitzava, fins al moment, ara es subministra, un pinso esterilitzant.

Aquest tractament fa que no s’incremente la població, sense tindre altres efectes secundaris per als coloms. És un pinso que que no és nociu, ni té contraindicacions, sent un tractament molt menys agressiu que els realitzats actualment.

Jordi Martínez, regidor de Medi Ambient, explica que, «aquest tractament estem realitzant-lo com a prova pilot, d’ací uns mesos es podrà quantificar i veure l’eficàcia». Martínez ha insistit en que «aquest tractament evita la reproducció i permet un descens de la població de manera natural».

El regidor conclou indicant que «el repte dels coloms afecta a moltes ciutats, fins ara els tractaments no han estat tot l’efectiu que s’esperava, des de l’Ajuntament, tècnicament, seguim treballant, dia a dia, per millorar la imatge de la nostra ciutat».

Comparteix

Icona de pantalla completa