El dia Junior és una activitat anual en la qual els centres Junior de cada vicaria es reuneixen a una ciutat per a dur endavant diferents activitats.
En aquest cas, van vindre a Alcoi, Juniors de l’Alcoià, el Comtat i la Vall d’Albaida.
El punt central dels joves va ser la Glorieta, encara que van recórrer diferents carrers del centre de la ciutat, d’aquesta manera donaven a conèixer el centre històric d’Alcoi.
María Baca, regidora de Joventut, va estar present en la jornada i va rebre un obsequi per part dels organitzadors en agraïment a la tasca realitzada des de l’Ajuntament.
La regidora va donar les gràcies a aquest col·lectiu i va animar als monitors a seguir amb la seua tasca, que és molt important en el dia a dia.
