DES DEL PASSAT MES DE GENER I FINS A JUNY, DIFERENTS ACTIVITATS PORTARAN MILERS DE PERSONES A LA CIUTAT

Jornades i congressos de sanitat, investigació, mobilitat, educació i altres temàtiques arribaran a la ciutat en el primer semestre de l’any, ocupant principalment, l’espai de l’Àgora. Milers de persones arribaran per a treballar i conèixer la ciutat. Hui es tanca el congrés sobre els investigadors i demà serà el torn de la Jornada de Mobilitat.

Demà dijous, l’Àgora acull una nova jornada, en aquest cas sobre mobilitat elèctrica. Des de les 9,30 i fins les 12,30 hi haurà hores diverses xerrades sobre mobilitat elèctrica, infraestructura elèctrica i vehicles elèctrics, etc. Després de 12:30 a 14:00 hores, hi haurà proves de vehicles elèctrics de Renault – Automoviles Gomis i proves de bicicletes i tricicles elèctrics UP2CITY.

La temporada de congressos i jornades del 2016 va començar el passat mes de gener, una jornada d’infermeria reunia a més de 100 professionals en l’Àgora. El passat 5 de febrer va ser la XI Jornada Formativa d’Inspecció d’Educació inaugurada per l’Alcalde, Toni Francés, que va reunir a més de 150 persones e tota la Comunitat Valenciana.

El 3 i 4 de març a l’Hospital Verge dels Lliris, amb la VI Jornada GIDO, sobre la visió social i científica del Càncer de pulmó. El 15 i 16 de març ha sigut el torn dels investigadors de tot el territori valencià amb el «Encuentro de Investigadores en Cáncer: ‘Dando la cara por la Sociedad». Aquest congrés ha reunit a més de 50 investigadors del càncer de les províncies de València i Alacant. La jornada dirigida a investigadors del càncer, va comptar amb 13 ponents que han realitzat activitats durant matí i vesprada, està organitzada per la Fundació pel Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la CV (FISABIO), amb col·laboració de l’Associació +queuntrail i l’Ajuntament d’Alcoi. Aquesta vesprada e celebra la taula redona «Investigació en càncer i Societat» oberta a tot el públic.

Després del mes d’abril, la primera setmana de Maig, l’Àgora acollirà de nou un congrés, el en aquest cas mèdic de 2 dies, i en el mes de juny hi haurà un altre sobre l’àmbit dels segurs.

L’Àgora és l’espai que acull la majoria dels esdeveniments , destacant la majoria dels organitzadors que aquest és un lloc immillorable per a les jornades o congressos, incidint en les grans prestacions tècniques que ofereix aquest espai per a la innovació.

Lorena Zamorano, Regidora de Turisme, comenta: «La realització de jornades i congressos, a més de portar a molta gent a la nostra ciutat, també ens ajuda a situar Alcoi com a destí. A més a més, és important pels organitzadors, ja que una jornada o un congrés ajuda a les entitats, empreses o professionals alcoians a possessionar-se al mapa del seu sector, fer contactes i aconseguir notorietat, per tant, tots eixim guanyant».

Comparteix

Icona de pantalla completa