L’empresa mixta Aigües de Sagunt, en la qual participa l’Ajuntament de Sagunt, posa en marxa la iniciativa “Comptador Solidari” presentada pel regidor delegat del Cicle Integral de l’Aigua, José Vicente Muñoz, per a ajudar a les famílies que per motius econòmics no puguen pagar el subministrament d’aigua potable i, d’aquesta forma, no es talle. Per això, s’ha destinat una partida pressupostària.
Aquesta mesura es va aprovar ahir en el Consell d’Administració d’Aigües de Sagunt en el qual també es va tractar el balanç de comptes de 2015.
