Esta nit de Dimecres Sant se celebra l’Encontre Dolorós entre la Mare de Déu de la Soledat i Jesús del Gran Poder. L’eixida de Jesús del Gran Poder des de l’Església Sant Joan Baptista serà a les 21:15. La Mare de Déu de la Soledat farà la seua eixida a les 21:30. I les dos imatges es trobaran a la plaça del Castell.
Demà Dijous Sant, a les 23 hores tindrà lloc el Via Crucis a la parròquia Sant Joan Baptista. A les 00:00 hores ,Via Crucis a la parròquia Sagrat Cor de Jesús. I a la 01:30h es farà la Processó del Silenci, que eixirà de l’Església del Sagrat Cor de Jesús.
El Divendres Sant a les 19:00 hores, serà el torn de l’Acte del Davallament, pels germans de la Mare de Déu de la Soledat. A les 20:00 hores se celebrarà la Solemne Processó del Sant Enterrament. El Dissabte Sant a les 23:00 hores hi haurà Vigília Pascual en les distintes parròquies de Manises.
El dia gran arribarà el diumenge de Resurrecció. A les 09:30 hores se celebrarà una missa a la parròquia de l’Immaculat Cor de Maria pels germans del Sant Sepulcre i la Flagel·lació. I a continuació, vora les 10:30 hores tindrà lloc l’Eixida del Ressuscitat fins arribar a la Plaça de l’Església. Serà a les 10:45 hores quan eixirà la Mare de Déu, des de la parròquia Sant Joan Baptista, fins a la Plaça de l’Església. I en esta ubicació, tindrà lloc a les 11:30hores l’Encontre Gloriós. A continuació, es portaran les clàssiques mones de Pasqua a la Casa Residència de Sant Francesc i Sant Vicent.
