El Govern d’Ontinyent destaca el positiu impacte del festival a l’activitat dels comerços i empreses locals així com l’absència d’incidents destacables
Al voltant de 3500 joves procedents de totes les comarques centrals valencianes triaven Ontinyent per gaudir de les vacances de Setmana Santa i Pasqua assistint a la tercera edició del Festival “Diània”, l’alternativa cultural i d’oci organitzada enguany per la cooperativa Sinergies i l’Ajuntament de la ciutat.
Des del Govern d’Ontinyent s’ha destacat el positiu impacte del festival a l’activitat econòmica a la ciutat, a través de compres i despeses directes en supermercats, restaurants, bars i empreses locals. Així mateix, s’ha valorat molt positivament l’absència d’incidents destacables durant els tres dies que ha durat el festival (del 24 al 27 de març).
Des de la cooperativa Sinergies, s’ha valorat positivament el resultat d’una convocatòria “eclèctica i variada, on la música és protagonista però on hem tingut espai per a competicions esportives, paelles, representacions o una fira d’entitats, per crear un conjunt que ha servit per consolidar el Diània com un lloc d’encontre i gaudi que és molt més que un festival musical”, destacaven.
Des de la Regidoria de Joventut, Katty Ushiña destacava “el bon treball dels joves de la Cooperativa Sinergies i de les diverses regidories que s’han implicat en traure endavant una cita com aquesta, que per ha servit perquè molt joves ontinyentins no hagen hagut d’eixir fora, i també per atraure als molts visitants que ens han volgut acompanyar. Una volta més Ontinyent ha estat ciutat d’atracció”, destacava.
