El passat diumenge 21 de febrer va tenir lloc el Festival de la Cançó Escolta MEV, un esdeveniment que es du organitzant des de fa mes de 30 anys als municipis que tenen agrupaments escoltes.

-Aquest fou la XXXIena edició i es va celebrar a Vinalesa, un municipi de l’Horta Nord amb poc més
-3000 habitants però que va tenir l’iniciativa de voler acollir el festival, organitzat per l’Agrupament
-Escolta Hiawatha, que aquest any conmemora el seu 40 aniversari.

Arribaren més de 30 agrupaments sumant així més de 2000 escoltes de tota la província de València que van voler participar en aquesta festa, a mes dels familiars que es varen apropar per seguir de prop les actuacions dels seus. Van cantar les més diverses cançons, la gran majoria tractaven de temes medi ambientals, moltes d’elles amb marcat compromís social i altres sobre les vivències dels agrupaments escoltes a les muntanyes, als valls, a les platges o les ciutats on aquests fan les activitats. Tot acompanyat d’una magnífica posada en escena, una calorosa benvinguda i un acomiadament que et deixava amb ganes de més.

Els premis varen ser:

A la millor posada en escena per la cançó “Ya no tengo miedo” del GS Iter.
A la millor cançó solidaria per la cançó “Acúsame de ser feliz” de l’AE Anem Avant. A la millor cançó al medi ambient per la cançó “Carta al meu fill” de l’AE l’Om.
A la millor cançó en valencià per la cançó “Amors al campament” de l’AE Valldigna. A la millor instrumentació per la cançó “Vivint un romanç scout” de l’AE Calassanç. A la millor lletra per la cançó “Jaula de cristal” de l’AE Kairós.
A la millor cançó per la cançó “El tiempo” del GS Santa Marta.

Fou un gran esdeveniment on van predominar les rialles i la diversió i on tots el assistents podien sentir­se guanyadors només per haver participat. Fou un gran esdeveniment, però com bé sabem tots tot allò acaba, així que l’any que ve més i, allò de millor ja no ho sabem… Però de segur que aniran tots carregat d’il∙lusió i ganes de participar­hi.

Des de l’AE Hiawatha voldrien aprofitar per donar les gràcies a totes i cadascuna de les persones que ens han ajudat, que han donat una estona per fer possible aquest festival, pioners i companys, jurat, pares i mares, antics escoltes, institucions i associacions, inclós els què han vingut a estar amb nosaltres i gaudir del festival.

Comparteix

Icona de pantalla completa