STEI Intersindical celebra els tres anys de feina conjunta amb Enllaçats per la Llengua.
Fa tres anys, entre l’1 i el 15 de març de 2013, es feren activitats per la llengua a tot el territori de parla catalana de forma simultània. Dia 9 de març omplirem, d’actes coordinats, tot el territori dels Països Catalans. I el 12 de març del 2013 assistírem al Congrés de Diputats a denunciar la vulneració dels drets de la comunitat lingüística catalana de les Illes i el País Valencià per part dels Governs del PP.
Enguany els Enllaçats farem actes coordinats per la Llengua al Voltant del dia de Sant Jordi 2016 a tot el territori. Les poperes accions passen per entrevistes amb els govern de Catalunya, País Valencià i Illes Balears per reclamar aquest espai comú de comunicació en català. La primera d’aquestes entrevistes s’ha fet al País Valencià dia 10 de març.
Aquí trobareu el vídeo de les Jornades de Mallorca http://stei.cat/transversals/index.php/normalitzacio-linguistica/4691-stei-intersindical-celebra-els-tres-anys-de-la-feina-conjunta-d-enllacats-per-la-llengua-a-tot-el-territori

