Fruit d’aquelles primeres reunions va sorgir una gran trobada el dissabte 30 de gener a Guadassuar, en la qual participaren companyes i companys que pertanyen a diverses associacions de La Ribera, La Costera o La Safor. Després de gaudir de l’esmorzar, assistirem a un col·loqui on Anna Perpinyà, Tècnica de Gabinet de Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i polítiques inclusives, i Dèlia Amorós, Subdirectora del Gabint Tècnic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esports ens informaren de les accions que estan duent a terme el Govern valencià en matèria d’igualtat. Després d’escoltar les convidades, les persones que van voler donaren el seu punt de vista sobre quina és la situació actual de les dones i s’aportaren suggeriments.
Els moviments feministes malgrat tindre cadascun unes línies d’actuació, compartim la necessitat de lluitar per millorar la situació de les dones. Per aquest motiu, cal una veritable unió, ja que sols així aconseguirem tot allò que ens proposem.

