Pròximes presentacions de “La memòria del sabor”: el dia 16 de març a Castelló i el dia 1 d’abril a Barcelona.
A Castelló farà de presentador el gran cuiner Miguel Barrera (una estrella Michelin), que hi prepararà un aperitiu especial.
A Barcelona oficiaran David Miró (subdirector del diari Ara) i l’escriptor Valentí Puig.
