L’IES l’Estació celebrà divendres 26 de febrer una jornada de portes obertes a l’alumnat i el professorat del centres d’Educació Primària adscrits: “Lluís Vives”, “Carmelo Ripoll” i “Comte de Salvatierra” de Fontanars dels Alforins.

Les activitats s’iniciaren a les nou del matí amb una trobada a les escoles i la pujada al centre en bicicleta.

Hi seguí un acte de benvinguda i el visionat de vídeos de Comunicació Audiovisual.

Posteriorment es realitzà la visita a diferents exposicions (Dibuix, Informàtica, Ciències Naturals, Tecnologia) i la participació en un taller de Jazz Dance (Departament d’Educació Física).

Laboratori ciències

Tecnologia

Finalment el nou alumnat va poder gaudir de l’elaboració i el tast de saborosos crêpes, organitzat pel Departament de Francés.

L’activitat de portes obertes s’emmarca dins de les diferents propostes que coordinen i faciliten el pas de l’alumnat dels centres de Primària a la Secundària.

IES l’Estació

Comparteix

Icona de pantalla completa