Les activitats s’iniciaren a les nou del matí amb una trobada a les escoles i la pujada al centre en bicicleta.
Hi seguí un acte de benvinguda i el visionat de vídeos de Comunicació Audiovisual.
Posteriorment es realitzà la visita a diferents exposicions (Dibuix, Informàtica, Ciències Naturals, Tecnologia) i la participació en un taller de Jazz Dance (Departament d’Educació Física).
Tecnologia
L’activitat de portes obertes s’emmarca dins de les diferents propostes que coordinen i faciliten el pas de l’alumnat dels centres de Primària a la Secundària.
IES l’Estació
