“…El grup Valler anuncia el seu segon disc a tan sols mesos d’haver enregistrat el primer”
Només han passat mesos des que el grup valler va traure a la llum el seu primer treball al que nomenaren “La Fístula ja està ací”, un treball que segons conten els components del grup, va estar una vertadera experència per a tots ells. En el seu proper treball, el qual nomenaran “La lluita continua”, volen arribar un poc més enllà introduint xicotetes pinzellades d’un nou estil: el rap, però d’una manera personalitzada.
A l’esmentat disc col·laboraran cantants d’altres grups de renom. El projecte començà a girar a les ments dels components de La Fístula fa tant sols un mes i a hores d’ara ja disposen de vuit temes composats dels dotze que inclourà el disc (als enllaços que adjuntem a la fi de l’article podeu consultar tot el projecte sencer). Els temes estan basats, alguns d’ells, en l’actualitat política. També hi ha altres que ens recorden als grans escriptors valencians que formaren part de la lluita que posa nom a aquest treball.
Per al finançament del disc han iniciat una campanya “Verkami” (a la fi de l’article podeu trobar l’enllaç per tal de fer les vostres aportacions). Cadascuna d’elles tindrà la seua propia recompensa. Les recompenses seran samarretes, Cd’s, concerts….. entre altres.
Enllaç al projecte senser http://lafistulavallkanika.wix.com/lafistulavallkanika#!encetem-una-nova-etapa/yvgeo
Seguix-nos a Facebook https://www.facebook.com/La-F%C3%ADstula-Vallk%C3%A0nika-176973169116734/?ref=tn_tnmn
Enllaç a vídeo promociónal https://www.youtube.com/watch?v=tKV3549Skao
Enllaç a “Verkami” https://www.verkami.com/projects/14407-la-lluita-continua-nou-disc-de-la-fistula-vallkanika
Els desitgem que aconseguisquen prompte el seu objectiu i esperem l’arribada del nou disc.
Molta sort amics!! #LaLluitaContinua
