Del 25 al 28 de març els joves de Benigànim han pogut gaudir de tallers, gimcanes, màgia, música, karaoke o visites als animals de la Granja Escola la Torreta.

També han aprés a fer cup cakes i, els majors d’edat, cocktails.

La regidora de joventut, Vero Estornell, ha mostrat la seua satisfacció per haver aconseguit l’objectiu d’una Pasqua més divertida i que millorara l’ambient del Carrascar amb quasi 400 participants i una gran implicació familiar.

Comparteix

Icona de pantalla completa