La setmana vinent es concentraran les escoles de Benidorm i de Torrevella.
L’assemblea permanent d’Alacant ha acordat:
Tancar la redacció d’un escrit específic que es presentarà al claustre del proper divendres 18 de març per a la seua aprovació en el que es plantege l’eliminació del cinqué grup amb els següents objectius:
-Augmentar les hores de docència directa dels altres quatre grups.
-Millorar la qualitat dels ensenyament impartits.
-Homologar-se’n amb la resta de Comunitats Autònomes de l’Estat.
-Mantenir l’oferta formativa actual i recuperar idiomes minoritaris.
-Demanar entrevista amb la Direcció Territorial per a reclamar el recolzament de les reivindicacions de les EOIs
-Elaborar un Manifest més ample que incloga totes les qüestions que han de ser tractats en la Mesa de Negociació.
-Donar un termini de dues setmanes per a obtenir resposta.
-Preparar un calendari de mobilitzacions coordinat amb totes les EOI si Conselleria no es compromet amb el procés de negociació reclamat en aquest termini.
-L’assemblea s’autoconvocat a les 12,30h del divendres 18 de març per avaluar les respostes que l’Administració haja fet durant la setmana.
Assemblea Permanent del professorat de l’Escola Oficial d’Alacant
