L’Assemblea Permanent del professorat de l’Escola Oficial d’Alacant s’ha concentrat aquest matí, a la mateixa hora que ho feia el professorat de les EOI d’Elda i Elx, per tal de reclamar la convocatòria urgent d’una Mesa de Negociació amb Conselleria per abordar tota la problemàtica d’aquest etapa educativa.

La setmana vinent es concentraran les escoles de Benidorm i de Torrevella.

L’assemblea permanent d’Alacant ha acordat:

Tancar la redacció d’un escrit específic que es presentarà al claustre del proper divendres 18 de març per a la seua aprovació en el que es plantege l’eliminació del cinqué grup amb els següents objectius:

-Augmentar les hores de docència directa dels altres quatre grups.
-Millorar la qualitat dels ensenyament impartits.
-Homologar-se’n amb la resta de Comunitats Autònomes de l’Estat.
-Mantenir l’oferta formativa actual i recuperar idiomes minoritaris.
-Demanar entrevista amb la Direcció Territorial per a reclamar el recolzament de les reivindicacions de les EOIs
-Elaborar un Manifest més ample que incloga totes les qüestions que han de ser tractats en la Mesa de Negociació.
-Donar un termini de dues setmanes per a obtenir resposta.
-Preparar un calendari de mobilitzacions coordinat amb totes les EOI si Conselleria no es compromet amb el procés de negociació reclamat en aquest termini.
-L’assemblea s’autoconvocat a les 12,30h del divendres 18 de març per avaluar les respostes que l’Administració haja fet durant la setmana.

Assemblea Permanent del professorat de l’Escola Oficial d’Alacant

Comparteix

Icona de pantalla completa