Es tracta d’un esdeveniment que poc a poc va consolidant-se gràcies a la massiva participació de l’alumnat, les entitats col·laboradores, la difusió dels mitjans de comunicació de la comarca i el treball realitzat per la tècnica d’igualtat de l’Ajuntament d’Alzira.
Els i les concursants han escrit un relat d’entre una i quatre pàgines, com figura en les bases, en valencià i amb la igualtat com a temàtica principal.
S’han presentat un total de 348 treballs i han participat 12 Centres educatius de la nostra ciutat.
L’acte ens permetrà comprovar el talent de les persones guanyadores així com de gaudir de bona música, però sobretot reflexionarem i ens farem ressò de la importància que té construir una societat igualitària.
Si volen passar una bona estona us esperem en la casa de la cultura este divendres a les 19 hores per compartir noves experiències.
Grup de Debat per la Igualtat
