El resultat va ser molt bo, ja no pel resultat del concurs (un 3r Premi!), que en realitat era el de menys, si no per la constatació del desig de superació dels xiquets i les xiquetes i el seu afany per millorar i presentar un bon resultat dalt l’escenari.
Actuar al Gran Teatre ple de públic, controlar els nervis, aprendre que el cant coral és una activitat meravellosa, sentir-se artistes, respectar i escoltar les actuacions de cors amb més experiència i valorar molt positivament el propi resultat, són aspectes que no tenen preu.
Aquest és un primer pas, però ara el que volem és que el cor es consolide i continue assajant setmanalment i participant a activitats i concerts dins i fora del centre.
