Des de La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans i l’ajuntament d’Alacant estan duent a terme aquest curs un projecte per ajudar a les persones a aprendre a parlar en valencià, aquest projecte es diu «Sessions de Conversa en Valencià».
L’objectiu és poder oferir a la ciutadania d’Alacant espai on pugen quedar a parlar en valencià.
Les sessions estan coordinades per un voluntari que fa de moderador de la sessió i estan obertes a totes les persones.
En algun cas necessitem fer una prèvia reserva per motius d’aforament de l’espai.
L’objectiu últim és assegurar que a tota la ciutat i en horari de matí i vesprada puguen haver-hi sessions de conversa en valencià per facilitar a la gent la seua assistència.
Aquestes sessions són gratuïtes.
Aquesta setmana s’han incorporat dos centres educatius com són el CEIP El Palmera i el CEIP Pedro Duque a aquestes sessions ampliant l’oferta inicial.
Les sessions amb horaris, llocs, etc són les següents:
Dilluns.
Coordina. Enric Pellín
– 16.30 h – 18.00 h
CEIP Pedro Duque d’Alacant
(Necessita inscripció lacivica@lacivica.cat)
Dimecres.
16.45 – 18.15 h.
CEIP Azorin
Coordina. Ajuntament d’Alacant
17.00 – 19.00 h. Biblioteca Enric Valor. Seu Universitària d’Alacant
C/ Ramón y Cajal 4. Alacant
Coordina. Lliris Picó
(Necessita inscripció alacant@iec.cat)
17.15 – 19.15 h.
CEIP El Palmeral d’Alacant
(Necessita inscripció lacivica@lacivica.cat)
Dijous.
Avinguda Costablanca 19, Alacant
Coordina. Josep Lluis Morales
Divendres.
