L’activitat se celebrarà el pròxim dia 12 de març, en horari de 17 a 21 h el dissabte al Pa de sucre, en la plaça Jaume I de Benissa.
Juan Bertomeu, President de l’associació ha declarat: “Al crear l’Associació un dels objectius que tenim clar és la necessitat de fer partícip al poble de les moltes possibilitats d’oci alternatiu que hi ha, de la quantitat de jocs, de distintes temàtiques i del poc que fa falta per divertir-se en ells. Creiem que podem aportar una opció d’oci per a moltes edats i gustos, una opció valida per a colles d’amics, famílies, per a qualsevol public de 12 a 99 anys. Així que tindrem la ludoteca de l’associació a la disposició dels assistents junt en alguna de les diferents campanyes de jocs de rol que estem jugant, i algun joc més que duran els socis.
Convidem a tothom al fet que s’anime a venir al pa de sucre el Dissabte, i a fer rodar els daus, passant una estona molt divertida.
