Al llibre que estic pensant de fer de
CONSELLS A UN JOVE NARRADOR CURT
segurament hi posaré, de pròleg, aquest poema
DE PEDAGOGIA DADÀ
didàctica no ni tallers ni escoles
l’assignatura poesia no ha d’existir
la poesia és una manera de fer campana
un poema sortit d’una escola en principi no va
en poesia només hi ha avui passos de torxa individuals
la resta és autoajuda i l’autoajuda no cal llegir-la, me la faig sol.
Ensenyar a escriure i ensenyar a escriure malament són sinònims.
Enric Casasses