Ara que és Pasqua (tradicionalment n’eren tres, els dies pasqüers) i veig la gent amb cara de passar-ho bé, pense una vegada més en els errors humans a l’hora d’enfocar la vida i que tants autors hi han dedicat milers de pàgines. Perquè la vida perd sentit quan l’abandonem darrere de dèries i inèrcies, de tot allò que no ens és gens satisfactori. O quan l’abandonem darrere conceptes abstractes i alhora d’estil consumista, com la inaprehensible felicitat. O quan els Estats ens fan participar de les seues guerres inútils, la seua defensa ofegant o la seua errònia administració. Etcètera. La vida és un bé i un regal que se’ns ofereix per a viure-la, tot i que això siga caure en la redundància. Però tothom ho entén, tothom sap que aquesta redundància expressa una manera de veure el món de la millor manera possible.

Comparteix

Icona de pantalla completa