Vivíem en el franquisme més dens i depriment abans que Joan Ribó fóra nomenat alcalde de València. Rita Barberà i els seus adherits no eren res més que un sainet franquista, que, amb els personatges de la Generalitat, ens ha afonat en la misèria als valencians. Misèria econòmica i misèria de consideració com a societat. I si això no ho detecten alguns valencians és perquè els mitjans de comunicació no els ho fan saber. Tot plegat és conseqüència de la por i la submissió d’un personatge que secretament desitjava ser ministre a Madrid i Madrid abans el va posar a la Generalitat per a desconnectar el País Valencià d’un futur esperançador. Aquella etapa negra i llarguíssima l’ha closa Joan Ribó, que només dient que la cosa més natural és que València es diga en valencià, ha donat una lliçó de dignitat.

Comparteix

Icona de pantalla completa